KinoRaw

Finançat el 19 / 06 / 2012
Missió complerta!
Obtingut
£ 3,682
Mínim
£ 3,254
Òptim
£ 4,881
38 Cofinançadors
Canal
  • Aportant £ 4

    Reconeixement

    Si no busques una recompensa i vols ajudar-nos, pots realitzar una aportació simbòlica. T'ho agraïm de veritat, gràcies! El teu nom apareixerà com a cofinançador/a la web de KinoRaw.

    > 06 Cofinançadors
  • Aportant £ 26

    Camiseta KinoRaw

    Posa't la nostra camiseta especial, y ajuda'ns així a desenvolupar un cinema de códi obert. Disseny exclusiu, en diverses talles.

    > 13 Cofinançadors
  • Aportant £ 51

    "Ninotreciclat" + Camiseta

    Si vols donar-nos suport però creus que mai t'aproparàs a la producció audiovisual amb hardware i software lliure, hem pensat en tu i en els més petits :) Dona'ns suport i et recompensarem amb un ninot elaborat amb materials tecnològics-reciclats, o si ho prefereixes, de drap. Pots mirar en http://www.flickr.com/photos/estoyhechountrapo/ o dibuixar el teu propi disseny per personalitzar el teu ninot.

    A més t'emportes una una camiseta KinoRaw!

    > 09 Cofinançadors
  • Aportant £ 171

    Serveis de gravació de vídeo

    KinoRaw proposa generar una simbiosi entre projectes cinematogràfics.

    Gravem per a tu amb la Elphel el que necessitis :) En base a sessions de 6 hores de durada (desplaçaments no inclosos). Amb finalitats d'experimentació i testeig tens l' oportunitat de veure com respon la càmera en el teu entorn. Tindràs també les nostres observacions respecte a les possibilitats d'expansió de la càmera en el teu àmbit.

    Les imatges generades queden per a ús dels cofinançadors. Això és, podreu utilitzar-los lliurement al vostre treball ja sigui comercial o no, i per suposat, donar-vos el gust de citar quins fragments de la vostra peça han estat obtinguts amb una càmera de hardware de cod obert ;)

    Si t'interessa i optes per aquest mètode de finançament ens posarem en contacte per veure de quina manera es pot integrar kinoraw en el teu projecte, i així tenir-te informat durant la recerca.

    A més et portarem dues camisetes KinoRaw al teu rodatge!

    > 00 Cofinançadors
  • Aportant £ 1,284

    Taller - Presentació en institucions col·laboradores

    Taller / Seminari sobre Elphel y Blender. Las institucions que vulguin recolzar el nostre projecte podran fer-ho a travès d'una aportació única de 1500 €. Inclou la menció destacada com a mecenes en tots els materials publicats (vídeos, manuals, etc). A més proposem un nombre limitat de 4 tallers en les institucions que vulguin col·laborar amb KinoRaw. Els participants podran gravar i testejar personalment les possibilitats de la càmera. La durada de cada taller es de 12 hores. Les despeses de desplaçament i allotjament no incloses.

    > 01 Cofinançadors

Sobre la licencia de nuestro video de presentación

21 | 04 | 2012
Sobre la licencia de nuestro video de presentación

Si habeis visto el video de presentación de KinoRaw habreis podido comprobar que en los créditos aparece la licencia que le hemos puesto, una creative commons atribución no comercial-compartir igual (cc by-nc-sa). Este video es un remix y utiliza videos de dominio público y también otros con distintas licencias creative commons, un compañero de Apertus nos planteaba que la licencia que habíamos utilizado entraba en conflicto con algunos de las licencias que utilzaban algunos de los videos que utilzamos para hacer el remix. Es decir que, no deberíamos restringir el uso comercial de videos incluidos en el nuestro que si que lo permiten, como es el caso de los que están licenciados con cc by-sa. Sin embargo, no afectaría a los videos que hemos utilizado que son de dominio público, aún así, es cierto que existe un conflicto entre la licencia de nuestro video y la de algunos que hemos utilizado para su realización.

Escogimos la opción no-comercial para el video porque en primer lugar, consideramos que lo que producimos en KinoRaw tiene una finalidad de divulgar y fortalecer el conocimiento de la comunidad que está desarrollando un cine de código abierto y queríamos insistir en que no queremos que se pueda comerciar con ésto. Tampoco nos apetece que puedan utilizarlo empresas, sobre todo aquellas que tienen siniestros intereses.

El caso es que entre las opciones que tenemos para resolver este conflicto, optamos por cambiarle la licencia al video, así que lo subiremos en cuanto podamos con la modificación oportuna, también cambiaremos las etiquetas de vimeo. A partir de ahora, el video estará licenciado con cc by-sa Entendemos que permitir usos comerciales de este video es la opción más eficiente, al fin y al cabo se trata de un video promocional. Para el resto de materiales que generemos en torno a KinoRaw y que si tengan claramente esa finalidad de divulgación del conocimiento en torno al cine de código abierto, seguiremos utilizando la cc by-nc-sa. A pesar de que esta licencia no sea considerada como Free Cultural, ya que en principio nos reservemos los derechos comerciales, queremos puntualizar que no entra dentro de nuestro planes comercializar los contenidos que estamos creando, fundamentalmente porque queremos contribuir a crear una base de conocimiento con el que consideramos que no debemos ni queremos que se haga negocio.
Escogimos la opción de no-comercial para nuestro video porque en primer lugar, consideramos que lo que producimos en KinoRaw tiene una finalidad de divulgar y fortalecer el conocimiento de la comunidad de desarrollo de un cine de código abierto y queríamos insistir en que no queremos que se pueda comerciar con ésto. Tampoco nos apetece que puedan utilizarlo empresas, sobre todo aquellas que tienen siniestros intereses.

El caso es que entre las opciones que tenemos para resolver este conflicto, optamos por cambiarle la licencia al video, así que lo subiremos en cuanto podamos con la modificación oportuna, también cambiaremos las etiquetas de vimeo. A partir de ahora, el video estará licenciado con cc by-sa Entendemos que permitir usos comerciales de este video es la opción más eficiente, al fin y al cabo se trata de un video promocional. Para el resto de materiales que generemos en torno a KinoRaw y que si tengan claramente esa finalidad de divulgación del conocimiento en torno al cine de código abierto, seguiremos utilizando la cc by-nc-sa.

Comentaris

Inicia la sessió per deixar un comentari