¡Renovamos Goteo!

Goteo ha construido una historia única en el mundo del micromecenazgo. ¿Quieres seguir formando parte de ella?

¡Apoya la lucha estudiantil por la Pública!

Finançat el 16 / 02 / 2018
Cofinançat!
Obtingut
$ 32,110
Mínim
$ 20,006
Òptim
$ 60,018
58 Cofinançadors
Canal
  • Aportant $ 100

    Agradecimientos en la pagina web del FdE y en el Congreso.

    Se realizará una mención de agradecimiento en nuestra página Web.

    > 03 Cofinançadors
  • Aportant $ 200

    Librillo “La educación que soñamos”

    Agradecimientos en la pagina web del FdE y en el Congreso + Librillo “La educación que soñamos”

    > 12 Cofinançadors
  • Aportant $ 400

    Camiseta los Lunes no son una mierda es el sistema educativo

    Agradecimientos en la pagina web del FdE y en el Congreso + Librillo “La educación que soñamos” + Camiseta los Lunes no son una mierda es el sistema educativo

    > 17 Cofinançadors
  • Aportant $ 600

    Kit de estudio (Lapiz+ Boli + agenda)

    Agradecimientos en la pagina web del FdE y en el Congreso + Librillo “La educación que soñamos” + Camiseta los Lunes no son una mierda es el sistema educativo + Kit de estudio (Lapiz+ Boli + agenda)

    > 08 Cofinançadors
  • Aportant $ 1,000

    Bolso con la temática a escoger y posibilidad de entrar en la clausura del Congreso.

    Agradecimientos en la pagina web del FdE y en el Congreso + Librillo “La educación que soñamos” + Camiseta los Lunes no son una mierda es el sistema educativo + Kit de estudio (Lapiz+ Boli + agenda) + Bolso con temática a escoger y posibilidad de entrar en la clausura del Congreso.

    > 08 Cofinançadors
  • Aportant $ 1,500

    Camiseta corporativa del Frente.

    Agradecimientos en la pagina web del FdE y en el Congreso + Librillo “La educación que soñamos” + Camiseta los Lunes no son una mierda es el sistema educativo + Kit de estudio (Lapiz+ Boli + agenda) + Bolso con temática a escoger y posibilidad de entrar en la clausura del Congreso + Camiseta corporativa del Frente.

    > 01 Cofinançadors
  • Aportant $ 2,001

    Vídeo del Congreso: cómo se hizo, momentos más interesantes, etc.

    Agradecimientos en la pagina web del FdE y en el Congreso + Librillo “La educación que soñamos” + Camiseta los Lunes no son una mierda es el sistema educativo + Kit de estudio (Lapiz+ Boli + agenda) + Bolso con temática a escoger y posibilidad de entrar en la clausura del Congreso + Camiseta corporativa del Frente + Vídeo del Congreso: cómo se hizo, momentos más interesantes, etc.

    > 00 Cofinançadors
  • Aportant $ 3,001

    Invitación al congreso.

    Agradecimientos en la pagina web del FdE y en el Congreso + Librillo “La educación que soñamos” + Camiseta los Lunes no son una mierda es el sistema educativo + Kit de estudio (Lapiz+ Boli + agenda) + Bolso con temática a escoger y posibilidad de entrar en la clausura del Congreso + Camiseta corporativa del Frente + Vídeo del Congreso: cómo se hizo, momentos más interesantes, etc + Invitación al congreso.

    > 00 Cofinançadors
Febrer
16
El retorn col.lectiu, un cop acabada la campanya a Goteo, ja és accessible des de la pàgina del projecte.
Febrer
11
Segona ronda acabant en breu! Encara pots donar o recolzar-nos d'altra manera, i conèixer les últimes novetats.
Gener
07
Gràcies a tots i totes. Seguim a Goteo en segona ronda, a per l'òptim!
Gener
04
Quasi, quasi, quasi estem... Com acabarà aquest Goteo? Fes clic per saber qui ens ha recolzat ja.
Gener
03
Entre tots i totes es pot! Gràcies per ajudar-nos a aconseguir-ho amb Goteo!
Gener
02
Gràcies al suport de la gent, el projecte està molt a prop de fer-se realitat!
Desembre
31
A una setmana del tot o res, no tens res a perdre perquè juntes ho podem tot.
Desembre
19
Meitat del termòmetre aconseguida, ara a per la resta!
Desembre
18
A l'equador de la campanya a Goteo, us recordem altres opcions per ajudar-nos apart de donar.
Desembre
05
Després d'una setmana en campanya, et recordem els nostres motius (fes clic)
Desembre
03
Fes clic per veure què farem si reeixim en aquest crowdfunding.
Desembre
01

¡Gracias, gracias, gracias!

Ya llevamos el 25% del objetivo mínimo, ¡Vamos a por el 100%!

Muchas gracias a los y las cofinanciadoras que nos han apoyado. Muchos ya tienen su camiseta, por solo 20€ ¿Quieres la tuya?

[Llegir més]
Això és el que volem fer, i aquests i aquestes som nosaltres.
Comença a moure's la campanya, però encara falta molt i és a tot o res!
Novembre
30
Primer parell de donacions, gràcies! :)
Novembre
29

¡Primeros pasos en la financiación del II Congreso del Frente de Estudiantes!

¡Muchas gracias a los y las primeras cofinanciadoras del proyecto!

Los primeros días son importantes para el éxito del proyecto y vosotros/as lo estáis haciendo posible.

Os recordamos que por solo 5 euros de aportación...

[Llegir més]